A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Одеський інклюзивно-ресурсний центр № 5"

Сторінка вчителя реабілітолога

Дата: від до Скинути

Відновлення (формування) гностико-праксичних функцій.

Рухливі ігри з елементами розрізнення на слух «гучного-тихого», «швидкого-повільного», музичних фрагментів з різною ритмічною та емоційною структурою сприяють розвитку й фонетико-фонематичного рівня. Ефективним тренуванням тут є гра в «піжмурки», яку можна урізноманітнити всім спектром звуків.

15:12 05.06.2020

Вирішення корекційних завдань засобами фізичної культури

Метою корекційної-розвивальної допомоги є адаптація дитини з інвалідністю до навколишнього середовища з метою покращення якості життя. При цьому відповідні методи корекційної роботи спрямовуються на активізацію збережених функціональних систем, залучення компенсаторних механізмів для їх реалізації, сприяння саморозвитку та саморегуляції особистості дитини.

15:10 05.06.2020

Значення корекції фізіологічного дихання

Дихання – це керований механізм адекватного пристосування організму дитини до мінливих умов існування і респіраторний вплив на напружені психічні та фізичні функції, що сприятимуть підвищенню ефективності корекційно-виховного процесу дітей з різними порушеннями розвитку. До того ж корекція дихання сприяє оптимізації функціонального статусу глибинних утворень мозку, формуванню базису підкорково-коркових і міжпівкульних взаємодій.

15:09 05.06.2020

Значення корекції порушень постави

Корекція постави повинна відбуватися диференційовано, з урахуванням наявних форм спини, а саме: сутулої, кругло-увігнутої, плоскої. У дітей, які мають різні форми спини, є свої особливості в розвитку м’язів.

15:06 05.06.2020

Вираз «рух – це життя» – це не фігура мовлення, а об'єктивна реальність

Проблема взаємозв’язку корекції рухового і мовленнєвого розвитку, яка найчастіше зустрічається у дітей, які відвідують інклюзивно-ресурсний центр, потребує зосередження уваги на досягненні такого рівня сформованості необхідних для розвитку моторики і мовлення функцій, які дозволять дітям без шкоди для їх розвитку, а також без надмірного напруження оволодівати руховими навичками, активізувати мовлення та сформувати певний рівень мовленнєвої компетентності, що в подальшому забезпечує успішність навчання та соціалізацію дітей з різними порушеннями розвитку.

15:05 05.06.2020

Основні праці:

Функціональні передумови психофізіологічних та фізичних здібностей та успішності школярів / В.В. Подгорна // Матеріали ІІІ Міжнародної електронної науково-практичної конференції «Психологічні, педагогічні та медико-біологічні аспекти фізичного виховання», 20-27 квітня. Одеса, -2012 року. С 201-206

14:49 05.06.2020

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора